~ biarkan jemari ini menari di atas keyboard ini mengikut rentaknya sendiri ~



Friday, December 25, 2009

only 9 days left

WHAT???tinggal 9 hari aje lagi nak register tuk sem baru??sungguhlah cepat masa ni berjalan...lain kali,jangan berjalan tapi merangak,kan cool sikit.ada satu lagi mission aku sempena cuti ni yang belum accomplish,get together session with family members on my mums side,maybe 2nd January ni akan berkumpul la semuanya. Aktivitinya?? BBQ.. Siapa yang punya idea?? Dah tentulah ak.. Sapa yang jadi project manager tuk event ni?? Akulah tu. Hehe...

Semua aktiviti dengan rakan-rakan sudah complete dengan jayanya. Cuma cuti kali ini aku tak berpeluang tuk berjumpa dengan mereka-mereka yang duk dekat ngan rumah aku. Bila ajak jumpa,jawapannya bz n yang paling tragisnya,jawapan yang aku terima "aku da balik semula ke kolej ak la". Apa punya memberla mereka ini. Lain kali inform cepat-cepat jadual perjalanan pergi n balik korang ke kolej. Hurm....Tapi ada satu aktiviti lagi yang aku belum bwat dengan sorang kawan ak ni, M. Celebrate bday sesame. Semalam M janji nak keluar dengan aku. Aku dengan patuhnya,duduk la tunggu kat rumah sambil meninjau-ninjau kat lovely handphone ku kalau-kalau M ada bagi msg. Hampeh. Sampai ke malam, tak ada satu pun msg yang M taip tuk ak. Ape???? Susah sangat ke nak taip msg tu?? Kena panjat gunung Kinabalu tu dulu ke baru boleh type?? Hah??Hah??

Tadi aku on YM. Dengan selamba badak dan dengan rasa tak bersalahnya, M buzz ak n tanya hari ni apa plan aku?? Aku tak bagi pape respon pown, trus je invi. WHAT??? Apa dia ingat, lepas dia dah break promise die semalam, aku akan buat janji dengan dia lagi harini?? (dengan nada merajuk) Jangan harap bebeh. M macam tau-tau je yang aku invi (mmg pun ak suke invi,agak dia pun dah paham perangai aku yang satu ni) siap bley ajak pergi Mc Value Lunch. Herm... No thanks. Sorilah M, aku rasa tawaran kau tu tak ada apa-apa yang special pun. Kau ajaklah kawan kau si S tu. Si S yang konon-kononya telah menregisterkan diri menjadi bestie baru kau. Kebengangan aku kat kau belum habis lagi. Kita postpone kita punya birthday celebration tu dulu k.

..don't we ever break our promise..

1 comment: