~ biarkan jemari ini menari di atas keyboard ini mengikut rentaknya sendiri ~



Wednesday, December 23, 2009

pembaharuan

ASSALAMUALAIKUM....

sedar tak sedar kita dah pun menyambut maal hijrah 1431H a.k.a tahun baru bagi kita yang beragama islam...alhamdulillah...kita masih diberi kesempatan untuk menikmati udara dan alam sekeliling yang dikurniakan oleh Allah SWT..bersyukur sangat...hopefully pada tahun baru ini,kita akan membuka halaman baru...berubah menjadi kepada yang lebih baik...berbakti kepada ibubapa & menjadi kebanggan mereka...insyaallah...amin..

on 191209 pergi ke stadium bola kuala lumpur sempena KLWMBC...nak bagi semangat tuk ma nephew n kawan yang mewakili VI...the show was so amazing n awesome...dekat dua bulan juga dorang berlatih for that show...10 star for them...congratulations because manage to grab ntah ape award with honours...good job guys..on my way pergi ke tempat parking kereta, terserempak pula dengan ma friend... kawan dari tadika lagi...what a small world...dia da jadi pilot sekarang ni...da terbang merata jugala khabarnya...huhu...da tercapai cita-cita dia...me?? insyaallah...akan tercapai juga one day nanti...dunia...lihatlah..aku sedang berusaha mencapai cita-cita aku...doakan aku berjaya yea..


aktiviti cuti sekolahku???berjumpa dengan kawan baikku...dah lama juga la tak berjumpa dengan dia...last jumpa dia pun masa dia datang raya kat rumah aku...lama tu...hehe...nk buat macam mana da semua busy menelaah di menara gading...apa yang boleh dibuat bersama?? tengok wayang la...ingatkan nak layan 3 movie tp dapat layan 2 aje...then makan-makan...ahakz...repeating the same activities...on ma way back ade satu butik ni ngah buat launch...ak pun berpalingla tuk tengok artis mana yang ada...i saw nina blogger boy...cute la that girl...

..jadikan pengalaman hari ini untuk kemajuan hari esok..


No comments:

Post a Comment