~ biarkan jemari ini menari di atas keyboard ini mengikut rentaknya sendiri ~



Friday, January 8, 2010

pengembaraan akan bermula

salam~

hari ni da masuk 3 hari register tuk sem baru ni..kelas akan mula isnin depan..semoga pada sem baru ini, aku akan lebih bersemangat & terus bersemangat tuk menaikkan lagi pointer ak..insyaallah ALLAH akan mendengar rintihan hambaNYA yang lemah ni..bantulah aku Ya ALLAH..aku memerlukan KAU tuk meneruskan liku-liku hidup yang semakin lama semakin mencabar ini..aku juga mula mengutip & membina semangat belajar yang semacam pudar selama 2 bulan aku bercuti..kepada dk FIQA..gud luck dear for ur 1st sem of degree.. always remember that GOD will always b at our side..dk we will help each other in this sem..thats our promise kn.!!

pabila melihat semula jadual kelas dan subject yang perlu aku ambil tuk memenuhkan 18 kredit hour ak itu,aku sedikit gentar..mendengar sahaja nama subject itu pun,aku ter'blur' seketika.. tapi aku akan selalu meminta bantuan dariNYA agar permudahkan & melajukan pemahaman aku agar aku mampu memahaminya..

malam lepas register tu,ak hang out dengan kawan-kawan lamaku..walaupun umur semuanya da masuk ambang 22-an,tapi kadang kala kematangan itu tersorok disebabkan keseronokan bertemu dan bersembang tentang kisah-kisah lama..malam tu,tanpa disangka aku menjuarai boling yang last minute kami plan..huhu..skill yang semakin menumpul itu..keep up a god job dear..then we all go for our dinner..almost an hour nk decide the place..lastly pilih sentul sebagai destinasi dinner mlm tu..adakah ia masih lagi dipanggil dinner jikalau makanan itu sampai pada jam 2330??huhu..da lama juga x buat kerja mkn nasi di tengah larut malam..pape pun aku enjoy kluar dengan korang..pasni we will fight for our new sem aite??next cuti kite kluar lagi..kite plan buat benda lain plak k..

::mcm seronok je tgk die jd OC, ingat sem dpn nk jd OC gak la::

:::pd pandangan aku dia sudah semacam berubah..btulkah?:::

1 comment: