~ biarkan jemari ini menari di atas keyboard ini mengikut rentaknya sendiri ~



Sunday, March 27, 2011

three meanings alphabet

Mari kita teruskan apa yang tak siapkan lagi tu. Apa lagi kalo bukan FYP kan. Punyalah nak pecah kepala saya fikir dan renungkan tuk FYP saya. Siap boleh termimpi-mimpi lagi. Kalau setakat projek je yang masuk mimpi tak apa juga, ni siap dengan advisor sekali masuk.....APA CITE.!!!!

Saya pun tak tahu lah perasaan apa lagi yang perlu saya gambarkan bila saya sekali lagi kena berhadapan dengan FYP. Memang T.I.G.A huruf ni menakutkan semua pelajar di tahun akhir. SERIUSSSSS.!!! Tak tipunya. Kalau nak tahu macam mana takut dan gerunnya, tunggula bila sudah sampai masa anda-anda semua.

Let's us think POSITIVE huh.

Kalau projek tu, jadi....success kelak, SIAPA yang akan berasa BANGGA kalau bukan DIRI SENDIRI juga kan..COP..jasa ADVISOR jangan lupa tuk dinyatakan sekali.

Sian dia,kan dia da banyak tolong kita semua. Yang dia marah,perli, bagi sms chenta tu semua tuk kebaikan kita jugak.Kalau dia tak bising-bising,kita pun masih lagi berjalan ikut jalan kampung walhal highway dia da sediakan da..@_<~

Kalau nk fikir dari sudut negatifnya....HUHU..Takpela. Tak mau cite,nanti u all semua akan rasakannya juga.



CHAIYOK..!!!!

No comments:

Post a Comment