~ biarkan jemari ini menari di atas keyboard ini mengikut rentaknya sendiri ~



Wednesday, January 12, 2011

~ demam mula melanda ~

11.1.11
ade briefing tuk FYP.wat the...FYP????hoho..
mimpi ngeri pun bermula. We all kena submit tajuk by this friday which is 14.1.11.
its not a joke kayh. Mana nak cari spervisor,nk draft projek lagi.
Kecuakan mula melanda. Badan tetiba rasa nak demam,urat sendi semua cam nak bersimpul,organ dalaman rasa mula nak kejang da. Tanya senior sana,tanya senior sini.
Tak tau la kenapa daripada hari tu,idea semua ada kaitan dengan hydro water plant.
Adakah jodoh aku dengan water plant tu??hurm...

OK..FINE..
Lec electric sume da fully booked. DAMN.!!! Aku terlambat. Takpe2. Dengan muke macho aku g cari kat bilik electronic.apadahal(even dalam hati tak suke,tak suke masuk bilik enic)
"saya nak yg expert microcontroller.kamu expert??" WATDAHECK. Aku can go ngan subject tu, tapi takda la expert sangat kan. HUH. Sungguh le demanding microcontroller itu. takpe kau. takpe.

Then aku direcommend dengan sorang lec ni. Die ada title projek tapi belum publish lagi. Aku pun g le usha title die 2 secara undercover kat meja dia. Sambil2 tu, die pun bwt explaination kat we all (aku n A). Impressive.!! TING..!!! Idea die ade kne mengena dengan idea yang duk ngah menari tango dalam kepala aku ni.

GOTCHA~

Aku dengan selamba badaknya terus agree tuk jadi die punya mentee even die lec baru n ak null ttg perseonalitinya.uhuk.uhuk. HOPE aku buat keputusan yang betul. Lec let us make it reality kayh. Tak saba nak nengok hasilnya.

No comments:

Post a Comment