~ biarkan jemari ini menari di atas keyboard ini mengikut rentaknya sendiri ~



Saturday, May 8, 2010

~ start the revenge ~




baru aku notice yang pada April lepas,hanya satu post aja yang aku buat.menagapakah ini yang terjadi???as usual masaku terpaksa banyak dihabiskan tuk membuat tugasan yang lain...macam2 perasaan datang waktu tu..pendekkan kata,masa tuk diri sendiri berpoya-poya tu memang tak adalah..

ada apa dengan April???
- nk kejar dateline assignment (penat wohhhh)
- attend pre-graduation dinner (even da grad tahun lepas)
- ma parents bday (until today still x beli adiah lagi..hoho =)
- attend kursus 'tut' (tq nurul sebab menemani saya)
- nk keluar with nik n ana tp cancel (macam2 hal yg turns up)
- sibuk cari solution control (kesian lappy ku diberatkan dengan Matlab)
- pergi tengok final student viva projek (gempak.!!!! mampukah ak melakukannya)
- tengok carry mark tuk subject yang kritikal ( =D )

fuihhhh~
tak terkata aktivitiku sepanjang april...tapi aku berjaya menempuhnya..alhamdulillah aku masih diberi kesempatan olehNYA tuk berjumpa dengan bulan MAY yakni bersamaan dengan JAMADIL AWAL...

No comments:

Post a Comment