~ biarkan jemari ini menari di atas keyboard ini mengikut rentaknya sendiri ~



Saturday, February 20, 2010

study mood.......where r u dear???

YA ALLAH....
KAU berikanlah aku kekuatan tuk menghadapi semula pelajaranku sesudah seminggu aku bercuti...sesungguhnya selepas cuti ini habis, aku tau banyak tugasan yang sedang menanti aku...ak berharap aku punya kekuatan tuk melalui itu semua...waaaaa....

mgmt...
kne cari untung seribu bagi setiap satu kelas....

prof com...
kne bwat awareness campaign...

control...
kne terus mengontrol block2 diagram 2...

power...
jgn smpi ak jd power rangers...

MNI...
ak bukan amek music,smpi kne blaja instruemnt2 bagai ni...

math IV...
da masuk second order,tpi still not allowed tuk buat order delivery pizza...

mandarin...
gong xi fa cai madam...


::bersyukur dengan apa yang ada:::

No comments:

Post a Comment