~ biarkan jemari ini menari di atas keyboard ini mengikut rentaknya sendiri ~



Sunday, February 21, 2010

dunno

Setelah sekian lama tidak menjejakkan kaki ke shopping mall tuk bershopping,finally smlm ke mall tuk membeli sedikit keperluan.Di dalam jalan pulang,handphone kesygan ku berbunyi.Rakan lamaku yang menelefon.Dia ckp dia rindu kt aku,sebab tu dia telefonku...hahahaha.Lawak la kau ni,kataku.Kau x terasa terharu ke aku rindu kat kau ni???tq fwen cz sudi rindu n call aku.Next time,aku pula call kau yer.!! dia nk ajak ak berjumpa.Owh.Maaf ye,dalam masa terdekat ini saya ke'bz'an.Serius.!! Bz yg bukan dibuat-buat yer.Banyak tugasan yang perlu saya lunaskan.Bila ada kelapangan masa,akan saya khabarkan kepada kamu.Kamu pun bukannya tinggal jauh sangat kn.

Cuti lepas,sekali lagi tak berkesempatan tuk bertentang mata dengan rakan-rakan saya itu. Entah dimana silapnya,jadual kami tiada keserasian.Baru belajar,kami dah bz macam ni,bile da kerja,xtau la pula macam mana gayanya kn.!!xmo2....

Mission skrg kne buat semua outdoor assignment dgn tahap ke'happy'an yang tinggi. Tak tahula kenapa sem ni kne amek subjek yang sebegitu rupa. Tapi xpe,bak kate 'ikan',aku yang dia kenal ni,tak mudah berputus asa. Iyea ke???? Tak tahula pulak ak. Takkan aku nak puji diri sendiri pula la kn. Hahahaha.

::akan bertemu W n S semula tidak lupa juga D::

No comments:

Post a Comment