~ biarkan jemari ini menari di atas keyboard ini mengikut rentaknya sendiri ~



Tuesday, February 16, 2010

banyak sungguh aktivitiku

what a tired week...
ak kne incharge sport activity which class ak pilih game ping pong. perrrgggghhh... penatnye tak terkate. drag smpi ke larut malam. naik cuti ni akn sambung semula semifinal and final round. dalam pada 2 sempat juga la ak mentry skill aku berping pong. agak tajam berbanding dahulu. har3.
abes je game 2,kne mengadap baby ku pula tuk memulakan assignment ku yang belum bermula. warghhh. come on idea. come to me. punyala aku khusyuk mencurahkan idea yang ada, sampai tak kepereasanan jam da ke angka 1.30. patut la badan aku ni seperti meronta-ronta minta tuk dibaringkan. aku layankan aja.sambil melayan mata yang tidak mahu lelap itu,ak bersembang dengan rumet tersyg yang sedang mengemas beg bajunya. almaklumla cuti semester kiteorg dipakejkan dengan cuti chinese new year ni. agak kedekut. nak saving cuti kami. naik cuti ni, da bermacam-macam test yang beratur minta tuk dijawab. hope aku kuat tuk lalu ni sume.
ak sekelas diminta tuk mencari dana berjumlah RM 1000 utk tujuan assignment 2 kami yg bertajuk CSR. fuyoooo. mane mau cari. ape ingat ni kes main saidina ke, yang RM 5000 pun ada dlm tgn???mana nak cri??? kalo tepon suh die dtg kt kteorg, die nk dtg x??hahaha..


::.TQ M.sbb blanje saya.::

No comments:

Post a Comment