~ biarkan jemari ini menari di atas keyboard ini mengikut rentaknya sendiri ~



Saturday, February 20, 2010

aktiviti : berbbq + berpicnic

bbq??aktiviti yg aku suke sbb ade kambing panggang..pergh...kesedapannya x dpt nk digambarkan...tp aku sempat menjamah seketul shj kerna...biarlah rahsia...

then bwt sukaneka plak...hak3...ruwk la makcik2 ku...dorang bg kerjasama yang memberangsangkan sehingga minda ku mula merencana tuk sukaneka yang seterusnya...
cayalah...=D...

dah lame kakiku tak menjejak ke sungai....last aku berpicnic mase April 2008...what r u doing sampai bz mcm 2 skali huh???ntahler...

syiok berpicnic x dpt nk diceritakan.!!!sakan gak le aku menyakat nephew aku...sorry dear...im always like that...hahaha...

mandi...makan...mandi...makan...fuhhhh.!!!

layan air terjun...pergh...air die sejuk gile...siap ade budak 2 terjun dr atas...mmg layan tgk die bwt...aku x bwt sbb dlm kepala aku ni,aku xnk ape2 yg buruk terjd kat aku...jihad aku tuk mengejar segulung ijazah beru je nk masuk thun ke2...huh...


::kalau saya cakap saya xnk kwn dgn awk selama 1 week bley x::

No comments:

Post a Comment