~ biarkan jemari ini menari di atas keyboard ini mengikut rentaknya sendiri ~



Saturday, January 30, 2010

seharian ditengah bandaraya

at 1st saya join uni saya buat lawatan sambil belajar ke City Campus...(is it lawatan sambil belajar hani??) sort of la....actually ke sana tuk menghadiri majlis perasmian penutupan perniagaan anda bermula diSSM... so kepada sesiapa yang nak or berhajat nk buka business kenalah berdaftar dengan SSM dulu yer...jikalau tidak perniagaan anda tu,tak sah dan boleh disaman...xmo macam 2 k...

di sana saya ketemu dengan 'kopi susu' dk saya...dia tu boleh digolongkan sebagai org penting pada hari itu...die yang baru sudah bergambar dengan pak menteri tu, terus meluru pada saya...saya ter'blur' seketika kerana dia orang yang penting itu,datang kepada saya & berbual pada saya...hahaha...sori dk terasa nk minum kopi pula tika itu...

sesudah itu,saya berjalan hampir 300m untuk menuju ke stesen kg baru...ahaks sudah lama saya tidak menaiki perkhidmatan awam...terkejut juga rasanya...saya rasa bertuah kerana for the 1st time saya berpeluang tuk menaiki tren yang ada 4 coach itu..perasaan teruja tidak dapat dibendung....

..::dia sudah semakin jauh daripada saya::..

No comments:

Post a Comment